stiznosti na hackovani

Dalibor Toman dtoman at fortech.cz
Sun Apr 8 14:07:15 CEST 2001

>To by platilo, kdyby dotycny pote, co zjisti, ze zabezpeceni meho
>pocitace je nedostatecne toho nezneuzil a dal mi to vedet. To se ale
>rozhodne nestava prilis casto - takze nevim o jake vyhode otukavani to
>mluvite ...

jedina ucinna akce je (tedy pokud na to mas fyzickou vybavu) vylitnout z baraku a chytit si ho sam. Tak nejak to bude i v pripade hackera. Jen s tim, ze bys vetsinou musel ubehnout vetsi vzdalenost :-)
Policie se asi moc namahat nebude - kdyz jim zavolas, ze se ti zda, ze nekdo chodi moc dlouho kolem Tvyho auta. Existuje nejaky paragraf na ohmatavani klik?

V pripade pokusu o hack je tady dalsi faktor - pokud to ten hacker mysli opravdu vazne je dost mala sance, ze pakety k Tobe chodi z PC ze ktereho se da jednoduse poznat, kdo hacker je.