stiznosti na hackovani

Martin Mares mj at atrey.karlin.mff.cuni.cz
Mon Apr 9 19:45:44 CEST 2001

Zdravim!

> - pokusy o prihlaseni k ruznym sluzbam motivovane
> snahou zjistit verzi demona  ... neprijatelne,ale celkem neskodne

Proc by to melo byt neprijatelne? Proc by si napriklad autor
nejakeho daemona nemohl zjistovat svou vlastni statistiku, kterou
verzi jeho programu kde pouzivaji?

> - testovani open relay smtp ...  neprijatelne

A proc ne? Je docela legitimni, abych si, kdyz mi prijde mail od
nejakeho neznameho serveru, otestoval, jestli to nahodou neni
open relay a pokud je, tak mail odmitnul.

> - primo testovani dobre znamych exploitu ... neprijatelne,
> duvod ke stiznosti

V tomto pripade urcite ano, ale v tech predchozich mi prijde velice
podezrele stezovat si na veci, ktere by sice mohly byt nekale,
ale samy o sobe neskodi a pouzivaji se i prospesnym zpusobem.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj at ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
IBM = Inside Black Magic