musim se podepsat skutecnym jmenem? (Re: stiznosti na hackovani)

U.D.C. udc_x1 at hotmail.com
Tue Apr 10 16:28:14 CEST 2001

Po kratkem zvazeni zde pretiskuji nekolik mailu vymenivsi si s Martinem
Maresem, ktere sice mely byt k tematu, lec posunuly se do jine roviny.

Rad bych slysel nazory ostatnich k otazce, zda podepsani prispevku nickem (a
tedy nepodepsani jej svym skutecnym jmenem) je duvod k nereagovani na nej ci
dokonce k osobnim invektivam na adresu odesilatele.

UDC