musim se podepsat skutecnym jmenem? (Re: stiznosti na hackovani)

Honza Pazdziora adelton at fi.muni.cz
Tue Apr 10 17:49:32 CEST 2001

On Tue, 10 Apr 2001 15:01:04 +0000 (UTC), U.D.C. <udc_x1 at hotmail.com> wrote:

> Tak ted nevim, jak si to mam vylozit.
> Ja se podepisuji nickem a myslim si, ze nejsem sam a ze to je v poradku. Ale
> setkal jsem se s relativne razantnim nazorem (byt zatim, za poslednich 5
> let, pouze od jedine osoby - ovsem v posledni dobe jiz podruhe), ze to v
> poradku neni, ze jsem tak a tak spatny a ze z techto duvodu si o me mysli to
> a to a ze tudiz na muj nazor nebude reagovat.
>
> Proto se verejne ptam, jestli toto je nazor vetsiny lidi a jestli bych se
> tudiz mel prizpusobit ja a nebo onen "odpurce".

Je slusne se podepsat. Na post/dopis/stiznost/prosbu z emailu
udc_x1 at hotmail.com podepsany UDC se budu divat rozhodne jinak nez na
dopis/prosbu/post/stiznost podepsany plnym jmenem a s adresou/podpisem,
ktera by vyjadrovala, za jakou organizaci odesilatel mluvi a jaka je
jeho identita. Je mozne, ze bych se na takovy dopis vubec neobtezoval
odpovedet.

Podepisujte se, jak Vam vyhovuje. Ale jsou lide, kterym to muze vadit,
a podle toho Vam budou odpovidat. Email/sprava site/newsy holt nejsou
uplne presne to same co chat/jina socialne komunikacni postredi,
a nepodepisovani se/anonymizace muze pusobit neslusne.

My EUR 0.02,