musim se podepsat skutecnym jmenem? (Re: stiznosti na hackovani)

Dan Ohnesorg dan at feld.cvut.cz
Tue Apr 10 18:07:16 CEST 2001

On Tue, 10 Apr 2001, U.D.C. wrote:

> Tak ted nevim, jak si to mam vylozit.
> Ja se podepisuji nickem a myslim si, ze nejsem sam a ze to je v poradku. Ale
> setkal jsem se s relativne razantnim nazorem (byt zatim, za poslednich 5
> let, pouze od jedine osoby - ovsem v posledni dobe jiz podruhe), ze to v
> poradku neni, ze jsem tak a tak spatny a ze z techto duvodu si o me mysli to
> a to a ze tudiz na muj nazor nebude reagovat.
>
> Proto se verejne ptam, jestli toto je nazor vetsiny lidi a jestli bych se
> tudiz mel prizpusobit ja a nebo onen "odpurce".

Podle meho nazoru maji lide, kteri se radi do komunity lidi, kteri
pouzivaji skutecne jmeno zasadni nechut odpovidat na dotazy tech, kdo
chteji pomoc, ale nemaji dost slusnosti, aby se predstavili.

Neco jineho je to v diskusich, kde se muze stat, ze prezentujete nazor,
ktery je vas, ale je v zasadnim rozpozporu treba s oficialnim stanoviskem
zamestanavatele. Tam uznavam, ze by mohlo zverejneni skutecneho jmena vest
k diskreditaci konkterni osoby a anonymitu respektuji. Nicmene takovym
nazorum prikladam nizsi vahu, zalezi samozrejme i na tom, jak jsou
napsany, pokud vidim, ze krome anonymity pisatel neumi ani pouzivat
interpunkci, tak je mi jasne, ze to neni partner k diskusi.

Nedavno se tu nekdo pozastavoval nad tim, ze nekdo, treba ja, muze mit v
podpisu telefonni cislo, kdyz je ten internet tak nebezpecny a tak
podobne. Lide jsou proste ruzni. Je logicke, ze ten kdo potrebuje utajit
co nejvice informaci o sobe, protoze dela veci, ktere vedou k tomu, ze ho
vetsina lidi nenavidi, nemuze o sobe prozradit ani bit informace. Na
druhou stranu, kdyz chcete aby vas lide brali vazne a stojite si za svymi
nazory, neni duvod se pred svetem skryvat. A ze mi nekdo muze
zatelefonovat? No a co, moji praci je pomahat lidem zvladat pocitace a
kdyz jim k tomu pomuze, ze mi zatelefonuji, je to jen dobre.

zdravim
dan

DDDDDD
DD  OOOO               Dan at feld.cvut.cz
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Marketing:
 My spotrebitele nezneuzivame. Delame jenom to, ze je podrzime
 dokud je nezneuziji prodavaci.