musim se podepsat skutecnym jmenem? (Re: stiznosti na hackovani)

U.D.C. udc_x1 at hotmail.com
Tue Apr 10 19:04:12 CEST 2001

>Je slusne se podepsat. Na post/dopis/stiznost/prosbu z emailu
>udc_x1 at hotmail.com podepsany UDC se budu divat rozhodne jinak nez na
>dopis/prosbu/post/stiznost podepsany plnym jmenem a s adresou/podpisem,
>ktera by vyjadrovala, za jakou organizaci odesilatel mluvi a jaka je
>jeho identita. Je mozne, ze bych se na takovy dopis vubec neobtezoval
>odpovedet.

Zcela souhlasim s tou slusnosti. Pomohlo by ovsem necemu email
novak at volny.cz a jmeno Jiri Novak?
Mel jsem zato, ze i v techto "virtualnich" diskusich je dulezitejsi CO kdo
rika, nez KDO to rika. Opacny pristup je dle meho nazoru podjaty a zaslepeny
(trochu me to pripomina mysleni za minuleho rezimu).

UDC