stiznosti na hackovani

Martin Postulka Martin.Postulka at cerge.cuni.cz
Wed Apr 11 10:06:19 CEST 2001

Dan Lukes wrote:

>         Pokud jsem tak zapusobil, byla to chyba. Ja si nemyslim, ze je nutne
> mit jednotna, jasna a kodifikovana pravidla - nejlepe s rejstrikem
> sankci. Kazdy necht' si posoudi sam a podle toho se rozhodne - ve vsech
> pripadech stejne musi o "sve pravde" presvedcit jeste alespon jednoho
> jineho cloveka, coz je filtr na extremy pomerne ucinny  ...
>
>                                                         Dan

Ani bych nerekl, ze se nejak vyrazne rozchazite ve vnimani sveta
a hlavne v praktickem zachazeni s nim. :-))

"Kazdy necht si posoudi sam ..."
To jiste kazdy udela, ale zaroven se kazdy vetsi ci mensi mirou
a vice ci mene dobrovolne prizpusobuje ostatnim.
Rekneme, ze v blizsim okruhu je vazba tesnejsi nez v nejake nahodne
navstivene komunite.
Pripominku J.K. o rozptylu nazoru chapu jako povzdech nad vetsi dynamikou
virtualniho sveta, ke ktere v tom realnem my usedli "pecivalove" obtizneji sbirame
zkusenosti. Ale radeji bych zduraznil jine jeho casti, ktere jsou prikladem
prave zmineneho postupu ziskani (tady spise evidenci) stoupencu sve pravdy
a ziskavani zkusenosti pro prakticke uplatneni svych nazoru.

Martin Postulka