musim se podepsat skutecnym jmenem? (Re: stiznosti na hackovani)

Honza Pazdziora adelton at fi.muni.cz
Wed Apr 11 10:26:42 CEST 2001

On Tue, 10 Apr 2001 17:06:24 +0000 (UTC), U.D.C. <udc_x1 at hotmail.com> wrote:

> Zcela souhlasim s tou slusnosti. Pomohlo by ovsem necemu email
> novak at volny.cz a jmeno Jiri Novak?

Zcela jiste ano.

> Mel jsem zato, ze i v techto "virtualnich" diskusich je dulezitejsi CO kdo
> rika, nez KDO to rika. Opacny pristup je dle meho nazoru podjaty a zaslepeny
> (trochu me to pripomina mysleni za minuleho rezimu).

Domnivam se, ze Vas problem s touto komunitou je ten, ze ji povazujete
za virtualni, zatimco pro hodne ostatnich lidi je ta komunita
skutecna. Mozna je to proto, ze jsme v teto komunite leta. Od doby,
kdy ITC nebyly primarne o vytvareni virtualnich struktur, ale
o zajisteni lepsi komunikace. Virtualni komunity existuji jinde (ICQ).
Ale do teto konference tu virtualnost asi neprosadite. Protoze se zde
ucastni lide, kteri se bavi o technickych vecech, neco o nich vedi,
a maji sva jmena.

A co se tyce toho "co", "kdo" a "rezim": soucasti toho, ze neco rikam,
je i to, ze se pod to podepisuji, ze si za tim stojim (nebo reknu, ze
jsem se spletl), ze ten nazor je vyjadren skutecnym clovekem. Nevidim
na tom nic spatneho.