musim se podepsat skutecnym jmenem? (Re: stiznosti na hackovani)

David Rohleder davro at ics.muni.cz
Wed Apr 11 11:19:22 CEST 2001

udc_x1 at hotmail.com ("U.D.C.") writes:

> [...]
> a muze to nekoho iritovat az do te miry, ze to prevazi vecnou stranku (coz
> sice povazuji za podjate, ale budiz) a ignoruje me. Me v podstate vubec
> nevadi, kdyz nekdo na muj prispevek neodpovi - to je naprosto normalni a
> muze k tomu mit samozrejme mnoho duvodu.
>
> Co mi ovsem vadi je to, kdyz nekdo na muj "nepodepsany" prispevek zareaguje,
> ale ovsem touto jedinou vetou:
> Sorry, ale odpovidam pouze na reakce, ktere jsou podepsane.
> Navic toto neposle do konference, ale primo na muj mail. Proc asi? Ze by se

Spis nechtel hloupou komunikaci obtezovat ostatni.

> At se na me nikdo nezlobi, ale takove chovani povazuji za zbabele, arogantni
> a primitivni.

Tak tady je ten drobny problemek. Anonym oznacujici se U.D.C. muze bez
obav urazet, protoze si pri nejblizsi prilezitosti muze zmenit jmeno
na B.L.B. Kdezto Martin Mares se podepisuje, stoji si za svymi nazory
a ostatni si o nem mohou vytvorit konzistentni nazor a vedi, co od nej
mohou cekat.

> A ma otazka znela: Muze pouze ten fakt, ze nepodepisi svuj prizpevek,
> ospravedlnovat nekoho k takovemu chovani?

Podle meho nazoru je prave vase chovani neslusne. Takze si vyberte.

BTW: pise se prispevek.

David Rohleder						davro at ics.muni.cz
Brno, Czech Republic