musim se podepsat skutecnym jmenem? (Re: stiznosti na hackovani)

speedy speedy at quick.cz
Mon Apr 16 21:14:55 CEST 2001

Petr ZIMA <petr.zima at neklid.cz> píše v diskusním
příspěvku:200104101920.f3AJKra85714 at ns.felk.cvut.cz...

>Pokud si pravdivost tohoto tvrzeni nemuzes sam
>overit (nedostatek prostredku, casu, moznosti nebo i zajmu)
>nezbude ti,
>nez se ridit tim, kdo je jeho autorem.

- prvni obrovska blbost - bezne ctu news nebo konference po nekolika
dnech, mail za mailem, a ponekud mi pripada nedulezite, kterej debil
(podle tebe autorita) to psal, ale tuze me zajima CO bylo napsano,
ci chtelo byt sdeleno.

>No a v pomyslnem zebricku autorit

- druha blbost - mimo jine svedci o tvem stupni dosazeneho
duchovniho vyvoje, potrebujes zebrik. V soucasnosti zebrik autorit.

>je clovek predstavujici se nickem a s emailovym kontem na
>freemailu na
>predposlednim miste

- jen kastuj, lepe se ti bude zit, ale az nekdy dospejes, mozna
pochopis, a TOBE PODOBNI, ze zemekouli nemuzete ureditelovat

                  nebe je modre
                  strom je zeleny - to je vse
                  bye, speedy

vlastnim jmenem Květoslav Franc, bohuzel pokrteny, provozni monter
plynovodu, 2x stastne rozvedeny, nemajici rad blby, kteri se
podepisuji a domnivaji se, ze o tom je svet.
Odpovedi laskave do prace, tam jsem na pevny lajne: franck at jcp.cz