musim se podepsat skutecnym jmenem? (Re: stiznosti na hackovani)

Dan Ohnesorg dan at ohnesorg.cz
Mon Apr 16 23:48:35 CEST 2001

On Mon, 16 Apr 2001, speedy wrote:

Speedy.... nejses ty ten z ty reklamy o tom vykolejenym zavodnikovi????

> - prvni obrovska blbost - bezne ctu news nebo konference po nekolika
> dnech, mail za mailem, a ponekud mi pripada nedulezite, kterej debil
> (podle tebe autorita) to psal, ale tuze me zajima CO bylo napsano,
> ci chtelo byt sdeleno.

Ano obrovska blbost, ale na ci strane?

To chce jako rict, ze kdyz nekdo napise, ze TCP/IP je blbej protokol, tak
to vezmes za pravdive bez ohledu na to, kdo to tvrdi? U takovejhle veci
zatracene zalezi na tom, kdo to rekl. Protoze uplne neco jineho je, kdyz
to rekne spravce adresniho prostoru pro republiku a neco jinyho, kdyz to
rekne nekdo, kdo dosud konfiguroval IPX na novellu a ted nemuze pochopit,
proc je to najednou o tolik slozitejsi a proc se musi patlat s netmaskou.

> - druha blbost - mimo jine svedci o tvem stupni dosazeneho
> duchovniho vyvoje, potrebujes zebrik. V soucasnosti zebrik autorit.

Tohle vubec nebudu komentovat.

zdravim
dan

DDDDDD
DD  OOOO               Dan at feld.cvut.cz
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nezlob se na růži, že má trny;
raduj se, že tak trnitý keř má růže.
                -- Arabské přísloví