musim se podepsat skutecnym jmenem? (Re: stiznosti na hackovani)

speedy speedy at quick.cz
Wed Apr 18 22:32:27 CEST 2001

ahojky

pote, co jsem zde 16.4.2001 sdelil nazor na tema podpisy, nick,
autority
mi bylo doprano dostat do posty na adresu speedy at quick.cz
mail bez Subjectu, bez odesilatele, bez adresata - evidentne z
anonymailu, se souborem Nolmkgno.exe - 23 kB.
Antivir jej identifikoval jako Win32.Hybris.B worm - s poznamkou Not
restored.
Nemam duvod se nedomnivat, ze mi chtel uskodit nekdo, koho jsem se
dotknul.
Ale spolecenska - nebo intelektualni vrstva lidi, kteri by se mohli
mymi poznamkami citit dotceni (dle jejich reakci se tak citili) se
takovemu jednani prece nemuze propujcit.
Pripada mi, ze autorita z vysky sveho zebriku slezla trochu niz, aby
se mohla vyjadrit, bohuzel k tomu pouzila prostredky, proti nimz
sama broji.

Nekdy je mi opravdu na zvraceni, obzvlaste kdyz *inteligent*
zneuziva toho, ze ma pouze vyvinutejsi jednu z hornich koncetin.

preji hezky vecer panove

totez i normalnim lidem

                      buh: proc?
                      dabel: proc ne?
                      speedy: tak jo

p.s. plne jmeno a ostatni blbosti k identifikaci uz byly uvedeny,
viz vyse