musim se podepsat skutecnym jmenem? (Re: stiznosti na hackovani)

speedy speedy at quick.cz
Wed Apr 18 22:57:27 CEST 2001

----- Original Message -----
From: Petr Klimovic <pizi at jinak.cz>
> Zamysli se nad nasledujici situaci:
>
> Mluvi se o zidech. Jedno tvrzeni rekl Hitler, druhe rabin.
Nezajima te,
> ktere
> kdo rekl?

ne nezajima, oboji ma hodnotu. Ale jakou - zda (+) nebo (-) to uz
zalezi na tobe..
Mezi nami - konflikt mezi spravnym a spatnym je nemoci mysli.

> Myslis, ze tvrzeni papeze o potratech je stejne dobre jako
> gynekologovo?

totez jako vyse. Obe mohou byt stejne dobra jako stejne spatna. Pro
me v soucasnosti maji nulovou hodnotu.
Potrat? - samozrejme ano!
Potrat? - samozrejme ne!
Mezi nami - proc ma ta ci ona informace kladnou nebo zapornou
hodnotu?
Jen diky tvemu momentalnimu postoji. Tve momentalni mentalni,
duchovni, emocni, fyzicke a cojavimjakejeste urovni. Urovni ke ktere
jsi dospel (nekdo nedospeje, ale to je jeho vec) a kterou jsi prijal
za svou pravdu.

Kazdej jsme jinde - a tak to ma byt, a tak je to spravne.

Kdyz prsi zmoknes - tak to proste je.    cau speedy