Este k The Bat!

Dalibor Toman dtoman at fortech.cz
Thu Apr 19 16:06:29 CEST 2001

> *** Na to jak ho tu vsichni vychavluji me zase tak nenadchnul. Dela
> hromadu souboru na lokalnim disku, a navic jeho "Plna podpora IMAP4" je
> snad vtip. Neumi to praci se slozkama na serveru. Pripada mi to dost
> nepouzitelny.

Me take pocatecni vlna nadseni rychle presla. Zklamane jsem se vratil zase k
MS OE po te, co jsem zjistil, ze v te zaplave funkci, ktere the Bat! nabizi,
chybi nektere zakladni veci (zobrazeni puvodniho zdroje zpravy napriklad),
ze snadnost ovladani se s MS OE neda srovnat (nelze optimalne vyuzit
zobrazenou plochu okna), ze trpi zobrazovacimi chybami, ze neni schopen
spravne importovat maily z MS OE (import tvrdil, ze probehl OK, ale
importoval se jen zlomecek zprav), neumi Newsy,...

Pokud za nej mam platit, pak musi nabizet vse to co mam nyni (a lip)

Ale po in-line spell checkeru se mi stale styska :-)

D. Toman