OT: Re: otravny kecy, ktery me vubec nezajimaj (Was: musim se podepsat skutecnym jmenem? (Re: stiznosti na hackovani))

Kvetinac_s_Karafiaty zsojka at volny.cz
Thu Apr 19 19:49:33 CEST 2001

> ne nezajima, oboji ma hodnotu. Ale jakou - zda (+) nebo (-) to uz
> zalezi na tobe..
> Mezi nami - konflikt mezi spravnym a spatnym je nemoci mysli.
Sorry, ono to je mezi vami, tak to zase zalezu...

> Jen diky tvemu momentalnimu postoji. Tve momentalni mentalni,
> duchovni, emocni, fyzicke a cojavimjakejeste urovni. Urovni ke ktere
> jsi dospel (nekdo nedospeje, ale to je jeho vec) a kterou jsi prijal
> za svou pravdu.
Clovece, to studujes psychiatrii?
Mno, spis sociologie, co?
(nebo sedmym rokem prvni trida zakladni skoly :-)

<kecy id="otravne">
Ale kdyz to beres takhle:
Ke vsemu se musi dospet! Ani o tom treba nevis, ale vsechno co delas, ma
svou pricinu. Muze to byt i nejaky reflex.
Ten se vyvijel velmi dlouho, po miliony let :-) a pak byl mirne upraven tvou
vesmes bezvyznamnou osobnosti.
Vsichni jsou jen kapky v mori. Ale nekdo je kapkou ropy.
</kecy>

> Kazdej jsme jinde - a tak to ma byt, a tak je to spravne.
Trpis depresi? Nebavi te svet? Lidi se ti zdaji cizi a povazuji te za
menecenneho? Kup si provaz! ... Provaz - a mas klid.

> Kdyz prsi, zmoknes - tak to proste je.
Dilema, co? Zmoknout, nebo nezmoknou, tot otazka...
Ja bych si vzal plastenku. Tak to proste resim ja.

PS> vykecat se muzes na chatu
PPS> ty asi autority zrovna neuznavas... sikanuji te spoluzaci (u
nekohospolupracovnici) nebo znami? kdyztak, porad tu mas
0800 155 555 (doufam...)

>    cau speedy
ja bych rek, ze lidi tu nejsou zrovna tvy kamaradi, na nejaky cau...

Kvetinac_s_Karafiaty alias Zdenek Sojka

Je mi opravdu lito, ze jsem na to odpovidal, ale uz me to nebavi.