musim se podepsat skutecnym jmenem? (Re: stiznosti na hackovani)

Kvetinac_s_Karafiaty zsojka at volny.cz
Thu Apr 19 19:54:28 CEST 2001

>ahojky
mno, co odpovedet... cest praci

> pote, co jsem zde 16.4.2001 sdelil nazor na tema podpisy, nick,
> autority
---- 8< ----
atd... fakt zajimavy proslov. neni nad suchou realitu :-)

> Nemam duvod se nedomnivat, ze mi chtel uskodit nekdo, koho jsem se
> dotknul.

Tak to bych rek, ze celkem mas.
Pochybuju, ze tu jsou lidi, ktery by za nejaky 'dotek' posilali hybrisa...
:-)
Nechci ti delat zrovna blby svedomi, ale viry mi posledni dobou prichazeji
aspon dvakrat tydne...

(je to podobne jako ILY - rozesila se to na adresy z adresare, so poptej se
nejdriv kamaradu...)

Teda, Hybris.B mi jeste neprisel, ale Hybris chodi z hahaha at sexyfun.net

> Ale spolecenska - nebo intelektualni vrstva lidi, kteri by se mohli
> mymi poznamkami citit dotceni (dle jejich reakci se tak citili) se
> takovemu jednani prece nemuze propujcit.
Kdyz mi nekdo do odpovedi napise, ze to je 'obrovska blbost', aniz by to
opravdu hovadina byla, dotcenej se citit budu.
Jo. Mas pravdu. Vsichni co sem pisou jsou intelektualne uplne na urovni
houpaciho kone a spolecensky nuly, jen ty mas pravdu, ale my, bezverci, te
neuznavame... (za tema carkama/necarkama si stojim!)

> Pripada mi, ze autorita z vysky sveho zebriku slezla trochu niz, aby
> se mohla vyjadrit, bohuzel k tomu pouzila prostredky, proti nimz
> sama broji.

Asi sem blbe spal, tuhle vetu nechapu a jsem linej prohlizet historicky
zpravy, abych se k tomu dohrabal..

> Nekdy je mi opravdu na zvraceni, obzvlaste kdyz *inteligent*
> zneuziva toho, ze ma pouze vyvinutejsi jednu z hornich koncetin.
Jo, ja jsem skvelej inteligent, mam jednu ruku dlouhou :-)
Mel bys brat nejaky prasky, na ten zaludek.

preji hezky vecer panove

totez i speedymu
a ted jdi spat... kdyz uz je ten vecer...

PS> Vubec jsem se do tyhlety debaty nechtel poustet, ale uz se stalo
PPS> kdyz nekdo pise v takovymhle tonu a pod nejakym aliasem, tak se proste
neudrzim a musim mu tykat... a psat tak trochu nespisovne...
(to je mozna deformace z chatu :-)

Kvetinac_s_Karafiaty alias Zdenek Sojka