Este k The Bat!

Jiri Libal hullik at volny.cz
Thu Apr 19 21:54:11 CEST 2001

On Thu, 19 Apr 2001 14:11:50, dtoman at fortech.cz ("Dalibor Toman")
wrote:

> [...]

The Bat je POP3 klient s _castecnou_ podporou IMAP4. Nikde jsem
nevidel zminku o tom, ze by ve stavajici verzi mel bat implementovanou
plnou podporu IMAP4. Ta se planuje az do verze 2.

>Me take pocatecni vlna nadseni rychle presla. Zklamane jsem se vratil zase k
>MS OE po te, co jsem zjistil, ze v te zaplave funkci, ktere the Bat! nabizi,
>chybi nektere zakladni veci (zobrazeni puvodniho zdroje zpravy napriklad),

Tohle Bat samozrejme umi. Mimo to umi zpravy exportovat do unix
schranky a pomoci toho se daji prave dobre upravovat zdroje priloh,
ktere msoe tak rad spatne koduje

>ze snadnost ovladani se s MS OE neda srovnat (nelze optimalne vyuzit
>zobrazenou plochu okna), ze trpi zobrazovacimi chybami, ze neni schopen

to by mne zajimalo jake zobrazovaci chyby ?? Ani  nevim co je to
snadnost ovladani. Ja osobne jsem presel z Pegasus Mailu a z Pine.
Takze nechapu v cem je snadnost ovladani MSOE. Mne se zda ze MSOE se
bez myssi vubec neda ovladat.

>spravne importovat maily z MS OE (import tvrdil, ze probehl OK, ale

uprimne receno zpravy z msoe nezvladne improtovat ani nejaky jiny
build msoe. Mne osobne se podarilo vzdycky naimportovat vsechny zpravy
bez problemu.

>importoval se jen zlomecek zprav), neumi Newsy,...

Newsy neumi, je to mail klient ne news reader. Ale msoe neumi taky s
newsy pracovat efektivne v offline modu, treba tak jako forte agent,
ktery je v lite verzi take zadarmo.