Este k The Bat!

Dalibor Toman dtoman at fortech.cz
Thu Apr 19 23:13:09 CEST 2001

> Tohle Bat samozrejme umi.
Jak se to tedy aktivuje? Podotyka, ze moznost zobrazeni SMTP hlavicek (RFC 822 Headers ?? nebo jak se to v menu Batu jmenuje) _nezobrazuje_  plny nemodifikovany zdroj zpravy.

>Mimo to umi zpravy exportovat do unix
> schranky a pomoci toho se daji prave dobre upravovat zdroje priloh,
> ktere msoe tak rad spatne koduje

nemam pocit, ze MSOE spatne koduje prilohy. Mozna si to pletes s Outlookem. Vetsinu problemu se spatne zakodovanyma prilohama (pochazejicima z Outlooku) mel na svedomi Sendmail 8.9.X, ktery spatne prevadel z 8BITMIME do Quoted-Printable

> to by mne zajimalo jake zobrazovaci chyby ??
zustaval viset stary obsah napriklad ve folder view (novy obsah se prokresloval skrze stary)

>Ani  nevim co je to
> snadnost ovladani. Ja osobne jsem presel z Pegasus Mailu a z Pine.

pak se nedivim :-)

> Takze nechapu v cem je snadnost ovladani MSOE. Mne se zda ze MSOE se
> bez myssi vubec neda ovladat.

No ona vetsina GUI se bez mysi tezko pouziva. Ja mel ale na mysli, ze jeho rozhrani neni prilis promyslene. Muj pozadavek je mit na jednom formu jak prehled folderu, tak nahled do otevreneho folderu tak nahled na aktualni zpravu. Cele to musi byt vymyslene tak, ze co nejvetsi plocha je pouzitelna pro cteni zprav a pohyb ve folderech (aby stacilo jen tou mysi tuknot a ne tahat za scrollbary). To znamena neplytvat mistem.

> uprimne receno zpravy z msoe nezvladne improtovat ani nejaky jiny
> build msoe. Mne osobne se podarilo vzdycky naimportovat vsechny zpravy
> bez problemu.

> Newsy neumi, je to mail klient ne news reader. Ale msoe neumi taky s
> newsy pracovat efektivne v offline modu

bohuzel (bohudik ?) me off-line rezim vubec nezajima. Zaplatpambu nemusim ani v praci a ni doma pouzivat dialup.
I kdyz nevim co by se na tom dalo zpackat - proste stahnu vsechny newsy vcetne tela zprav a odpojim se. To by snad MSOE mel zvladnout