Este k The Bat!

Petr Klimovic pizi at jinak.cz
Sat Apr 21 02:06:38 CEST 2001

 DT> Me take pocatecni vlna nadseni rychle presla. Zklamane jsem se
 DT> vratil
 DT> zase k MS OE po te, co jsem zjistil, ze v te zaplave funkci, ktere
 DT> the
 DT> Bat! nabizi, chybi nektere zakladni veci (zobrazeni puvodniho
 DT> zdroje
 DT> zpravy napriklad),

Co to je puvodni zdroj zpravy?

 DT> ze snadnost ovladani se s MS OE neda srovnat

Za jeho hlavni vyhodu povazuji podporu vice uctu a hlavne dokonale
filtry,
templejty. Skvele je moznost nastavit si vsechny parametry pro kazdou
slozku
jinak. Dokonce quick templates: pisu zpravu, napisu i a stisknu
Ctrl-Mezera, v
seznamu quick templates se najde ten, ktery patri k i. I se smaze a
napriklad
se zmeni odesilatel, prijemce, vlozi se nejaky kus textu, atd...

                              *Pizi*

... Mozek: aparat, kterym si myslime, ze myslime.