musim se podepsat skutecnym jmenem? (Re: stiznosti na hackovani)

Petr Klimovic pizi at jinak.cz
Sat Apr 21 02:11:20 CEST 2001

 s> Antivir jej identifikoval jako Win32.Hybris.B worm - s poznamkou
 s> Not
 s> restored.
 s> Nemam duvod se nedomnivat, ze mi chtel uskodit nekdo, koho jsem se
 s> dotknul.
 s> Ale spolecenska - nebo intelektualni vrstva lidi, kteri by se mohli
 s> mymi poznamkami citit dotceni (dle jejich reakci se tak citili) se
 s> takovemu jednani prece nemuze propujcit.
 s> Pripada mi, ze autorita z vysky sveho zebriku slezla trochu niz,
 s> aby
 s> se mohla vyjadrit, bohuzel k tomu pouzila prostredky, proti nimz
 s> sama broji.

A co kdyby sis o Hybrisu neco precetl? On se totiz rozesila bez vedomi
uzivatele. Napadne dll, ktere se stara o veskerou TCP/IP komunikaci a
vytahuje
si z proudu dat emailove adresy, na ktere rozesila sve kopie maskovane
pod
lakavymi nazvy. Takze staci, aby tento maillist cetl nekdo, kdo ma svuj
PC
infikovan a o zbytek uz se postara Hybris sam. Nekdy je lepsi
informovat se u
autority (v tomto pripade virove), nez nekoho osocis.

                              *Pizi*

... Vzdy ji rikej, ze je pekna, hlavne kdyz neni.