Konf. net at cs.felk.cvut.cz

Dan Lukes dan at gw.nic.cz
Mon Apr 23 23:03:50 CEST 2001

Martin Bily wrote:

> Dale zde pred par dny padl dotaz na tema samotneho listserveru
> a velkych pismenek v domenove casti e-mail adresy. Ano, listserver
> si adresy ucastniku uklada takto pozmenene a na takoveto adresy
> pak prispevky rozesila. Duvod mi neni zcela jasny. Proste je to
> tak a nic s tim nenadelam. Pokus o zmenu by mne stal prilis velke
> usili.

	Lze se dohadovat, ze by to mohlo byt tim, ze z definice je cast adresy
"za zavinacem" case insensitive, kdezto cast "pred zavinacem" case
sensitive (vyjma adresy postmaster, ktera je take insensitive) - lze si
tedy predstavit, ze pri prihlaseni je "insensitive" cast kanonizovana do
velkych pismen tak, aby se zapis adresy ujednotil.

						Dan

--
Dan Lukes            tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root of FIONet, KolejNET, webmaster of info.nic.cz, www.freebsd.cz
AKA: dan at nic.cz, dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz