Outlook Express 5

Milan Zemek mzemek at volny.cz
Fri Apr 27 02:04:36 CEST 2001

Preji pekny den.

Mam problem s OE 5. Pri psani textu mi spatne zalamuje radky. Jednoduse si
sam od sebe rozdeli na konci radku slovo. Nevim proc to dela. Puvodne to
nedelal. Vzdy nechal slova cela, ale nyni se nejak pomatl. Automaticke
zalamovani textu mam nastaveno na 75 a pri psani na koncich radku
nepouzivam Enter (pouze pri odstavcich). Vse pisu pouze v prostem textu.
Nevite cim to je?
Jo, a je zajimave ze to dela pouze nekdy. A pri psani mi nikdy na konci
radku cast slova nenecha. Poslusne jej prevede na novy radek. Dam ale
odeslat a on to rozhodi. Pak mam treba radek, ktery konci takto:
"Ukazka textu po spa
tnem formatovani."
KEMA.

--
     Zemek Milan, tel.: 0417-851254, 0723 142 083
e-mail: mzemek at volny.cz   -   m.zemek at seznam.cz

PS > Mam W 98, BX 440, ATX, Celeron 466 at 525, AGP TNT2