Este k The Bat!

Petr Klimovic pizi at jinak.cz
Thu Apr 26 02:08:45 CEST 2001

 DT> + forwardovat. Potrebuje nekdo neco navic?

Ano, v nekterych konferencich chci automaticky ukladat prilohy do
zadaneho
adresare. Taky mi treba chodi logy serveru a ty zase chci pripojovat do
jednoho
souboru.

 DT> neco ve smyslu, ze zpravu, kterou jsem pracne napsal muzu nechat
 DT> mito
 DT> skutecneho doruceni zahodit?

Ne, muzu si zpravy, ktere jsem napsal jako predstavitel firmy nechat
davat do
jedne slozky a soukrome do druhe. Pravidlo se aplikuje az po odeslani
zpravy.

                              *Pizi*

... Slon je mys, na ktere bezi Windows.