Bezdrat pres Up-net ?

Jiří Kuchta kuchta at dean.fee.vutbr.cz
Mon Aug 13 13:03:11 CEST 2001

Dne  9 Aug 01 v 17:15, napsal(a) David Floryan:

> mate prosim nekdo zkusenosti s firmou Up-net (www.up-net.cz) v Brne?
> Jejich nabidka bezdratoveho pripojeni je celkem lakava:
> Instalace 2500,-
> 64kb/s ve vyhrazenem pasmu a neomezeny objem dat za 1100,- mesicne.
> Zda se mi to az podezrele levne. Co vy na to ?

a to jsi ještě přehlídl, že po podpisu smlouvy na 18 měsíců je instalace za
500 a měsíční za 900 (nebo 400 za 32K).

Ptal jsem se u nich na datum spuštění - prý chtějí začít už začátkem září. Ta
registrace na WWW tě k ničemu nezavazuje, akorát budou vědět s kým se
mají spojit. Jo, a když budeš mít svou síťovku, tak se cena nemění.

Obdobný dotaz na UPC - tam by měly být cenově/rychlostní podmínky
stejné - druhé pololetí tohoto roku. Ovšem při známé nekvalitě informací od
UPC tomu moc nevěřím.

----
Ing. Jiří Kuchta   (Jiri Kuchta)
        Brno University of Technology
        Fac. of Electrical Engineering and Computer Science
        Údolní 53; CZ-60200 Brno; Europe; Earth
tel: +420-5-4114-6322  fax:+420-5-4114-6300   mob:+420-603-892547
mailto:kuchta at fee.vutbr.cz          ICQ:25310675
http://www.fee.vutbr.cz/~kuchta
Pegasus Mail - ceska WWW:  http://www.fee.vutbr.cz/~kuchta/pmail
Pegasus Mail - ceska konference:  pmail-cz at fee.vutbr.cz