Bezdrat pres Up-net ?

Jaroslav Lukesh lukesh at k-net.cz
Mon Aug 13 16:13:49 CEST 2001

| Odesílatel: David Floryan <davidfloryan at atlas.cz>
| mate prosim nekdo zkusenosti s firmou Up-net (www.up-net.cz) v Brne?
| Jejich nabidka bezdratoveho pripojeni je celkem lakava:
| Instalace 2500,-

A to vcetne "radia"? Nebo si antenu a radio platite sam?

| 64kb/s ve vyhrazenem pasmu a neomezeny objem dat za 1100,- mesicne.
| Zda se mi to az podezrele levne. Co vy na to ?

Vzhledem k tomu, ze provideri odposlouchavaji co leze po dratech a pak tyto
informace prodavaji, se mi to zda az prilis drahe. Videl jsem co jsem videl
a stacilo mi to. Treba identifikace typu stahovaneho souboru (zip, mp3,
avi), jeho delky a odkud kam to leze. Anebo odchytavani formularovych dat
oboji metodou (post i get), odchytavani URL a cookies... Vite, kolik se za
tyto informace plati? Porad si jeste myslite, ze vas provider po vas chce
malo penez, tak vas ujistuji, ze to jeste neni vsechno. Treba provazanost
nekterych uzlu a serveru na vladni bezpecnostni a hospodarske organy nebo
urcite zajmove skupiny (treba IFPI, BSA, Microsoft)... Ne, nejsem
paranoidni, jen nektere veci jsem VIDEL a nestacil jsem se DIVIT. Takze si
myslim, ze internet by mel byt ZADARMO pevnou linkou a PRO VSECHNY. Pak se
jiste najde nejaka SSL proxy (tedy to SSL smerem k vam) ktera bude mit logy
do /dev/null a pres kterou pujdeme.

Omlouvam se za namet na flamewar, tak na nej nereagujte, jen si na to obcas
vzpomente, az vam bude nekdo davat neco kvalitniho podezrele levne nebo
zadarmo...

Zdravi

                   Jaroslav Lukesh, K-net
http://www.k-net.cz            computer hardware and software
Multimedia, Networking, Communications, Windows terminals, NC
Winmodems, Winprinters, Winscanners, etc. are not supportable
under linux[...] In the United States it is illegal to sell a
linux distribution that supports these devices.
			 Linux + Windows HOWTO v0.1.0 1999-11-04