servery pro NTP v CZ

Petr Nachtmann petr.nachtmann at seznam.cz
Wed Aug 22 11:25:18 CEST 2001

Diky za informace.

Na

> A jste si jist, ze musite mit opravdu stratum 1 zdroj ?

Proc chodit ke kovarickovi a ne ke kovari :-)

Samozrejme existuje tez DCF-77, ale to mi v pripade pocitaci pripojenem
rychlou linkou doo Interentu pripada jako vedeckotechnicka kontrarevoluce...

> No, jestli opravdu ano, tak ja vim o tik.cesnet.cz

Ano, tak se nyni jmenuje onen stroj s IP adresou 195.113.144.201, u ktereho
jsem neuspel...

> Na druhou stranu, stane-li se pretizenym, da se ocekavat, ze se stane
> take nedostupnym ...

SSHcko na nem dostupne je.