pravy click

Martin Konícek martin.konicek at atlas.cz
Fri Dec 21 19:47:16 CET 2001

Jedine co udelate, ze to pojede pod jednou verzi Internet Exploreru, bude se to pul hodiny natahovat, hodiny si s tim budete hrat a pak to stahne jen uzivatel s velkymi znalostmi. Stoji to za to?

Spis ztratite vase uzivatele, protoze HTML je proste Open Source a nic s tim nenadelate. ScreenShotum se sice da trochu zabranit, ale radit vam, jak to udelat nebudu, protoze nad timhle citim odpor...

--

Martin Konicek

-->> www.volny.cz/martin.konicek <<--
-->> www.proxomitron.zde.cz <<--