Zonealarm a FTP.

Pedro pedro.kv at worldonline.cz
Fri Dec 21 22:16:53 CET 2001

Z Follows jsem pochopil, ze jde o firewall. Ja pouzivam Tiny Personal Firewall,
ktery je tusim gratis (nikde jsem nevidel, ze by za nej nekdo neco chtel) a tam
se da nastavit, ktery program se smi pripojit  a ktery ne a dokonce jestli ted,
nebo naporad. Pouzivam ho pri kazdem pripojeni na internet, lidi divili byste se,
kolik utoku uz odrazil.

Pedro