www.newz.cz

mizsha mizsha at atlas.cz
Sat Dec 22 00:16:51 CET 2001

o propojeni na news mi ani neslo . . .ale jeto docela dobrej napad. .
.   .pracuji tetkonc na NEWZ2 tak proc to neudelat ;) z tveho uhlu
pohledu mozna ne, ale zmeho ano .  .. v teto dobe nejsem zrovna
dvakrat spokojen se strukturou pravidelnych navstevniku  .. . . odezva
na technicky dotaz je velice dlouha a nekdy ani nepride ;( a najit
nove lidi ktery by tento problem vyresily sem se rozhodl jit sem ...
.. a kam jinam take? na Xchat ? ;)

BTW: omlovam se za moji cestinu . . . nejsem dobry gramatik a zdrejme
jis nikdy nebudu ( odezva na jeden mail )