pravy click

Jan Tichy - Webbie jan.tichy at webbie.cz
Sun Dec 23 00:46:56 CET 2001

> Nekde jsem videl javascript, ktery toto delal. Nicmene je celkem
> jednoduche vypnout si podporu javascriptu a obrazek se stejne stahne.
>
> Takze - udelat to neprustrelne je celkem obtizne.

No, a i kdyz se zabrani ulozeni pres prave tlacitko prohlizece,
porad tu samozrejme zustava moznost stahnout si ten obrazek
primo ze serveru, treba primym http pozadavkem.

A proti tomu se brani jde jen opravdu tezko :-)
(napada mne snad jenom mit na serveru obrazky zasifrovane
a pak ve strance, do ktere je chcete vlozit, misto nej spoustet
Java applet, ktery obrazek stahne, rozsifruje a zobrazi :-))
No, ale stejne, od ceho tu mame screen capture, ze ano :-)

JT

--

Jan Tichy
e-mail: jan.tichy at webbie.cz