Win 98 nebo Win98 SE

Jaroslav Lukesh lukesh at seznam.cz
Mon Feb 5 10:20:31 CET 2001

| Odesílatel: Jan Vondrák <frkj at softnov.cz>
| Jsem pred preinstalaci pocitace a zajima me, jestli a proc nekdo dava
| prednost Win98 SE. Moje zkusennosti jsou zatim horsi nez s W98 (mimo
| toho, ze uz znaji 3C905, ale ta se da doinstalovat). Prijde to na
| pocitac PIII/650, TNT2 M64, 256MB RAM, nejaky SCSI Adaptec,...
| Rad bych znal nazory jestli mam sahnout po SE nebo zustat u klasickych
| W98.

Je to dost OT, primo bych rekl, ze to sem ale vubec nepatri.

Ale ja bych zustal u W95-OSR2+ (950B nebo 950C). Jsou to zatim
nejnenarocnejsi 8-), nejstabilnejsi 8-) a nejrychlejsi windows 8-), co jsem
kdy videl. Staci si tam dosinstalovat DirectX-Media (aka DirectShow -
pozor, neni to DirectX, ale to potrebuje taky) a mate z nich funkcne W98.

Zdraví

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications