Quick

Martin Koníček martin.konicek at atlas.cz
Mon Feb 5 21:13:47 CET 2001

Tak zkuste jineho providera. IOL je svou pretizenosti znamy a to padani fakt nevim. Pokud se chcete dovolat hned, zkuste worldonline nebo contactel, ty maji hodne volno

--

Martin Konicek

-->> www.volny.cz/martin.konicek <<--
-->> http://in.egarden.cz <<--
-->> www.proxomitron.zde.cz <<--
-->> http://archiv.3web.cz <<--

PGP Finger: EC11 A3DC 9DB4 FFB9 D83C  5542 F3EE 0324 4563 652C
Jiří Bayer <jiri.bayer at cmail.cz> píše v diskusním příspěvku:95f4dg$9qo$1 at news.inet.tele.dk...