Download Robot

Voyce voyce at centrum.cz
Wed Feb 21 20:43:12 CET 2001

> nechci
> pusteny

   Ja bych to IMHO videl treba na kombinaci Carbon Copy a GetRightu. Nebo
neco podobneho. Doma si surfujes a pomoci GetRightu poladis seznam filesu -
zakazes mu stahovat hned a na konci ulozis seznam URL, ktere chces stahnout
a pak pres Carbon Copy nebo neceho podobneho reknes GetRightu v praci, co ma
tahat - tedy predas mu ten seznam. Carbon Copy je sice v tomto pripade kanon
na vrabcaka - otevre ti okno, ve kterem mas vzdalenej pocitac a muzes ho
plne vyuzivat (spustet aplikace a tak).
   Myslim, ze by to slo vyresit i pouze s jednim, z programu.

1.  tim GetRightem a posilat mu URL mailem. A v praci vychytat, aby se tvoje
maily s tim seznamem (rozlisene treba podle subjectu) ukladaly prilohu
(seznam URL od GR) do spravneho adresare a aby GR mel nastaveno automaticke
stahovani ze seznamu.

2. Carbonem se connectnout na pracovni pocitac a tam si uz muzes delat co
chces. Tedy i najit si ten soubor a stahovat svym oblibenym zpusobem.

   Ovsem, protoze ja jsem hroooozne linej, pouzival bych kombinaci obou,
abych nemusel nic vymyslet. Eventuelne 2. navrh a v praci mit stejne
nainstalovano GR (muj oblibeny zpusob stahovani :-)) - samozrejme muze byt i
jiny program, napr. bulletFTP (pokud jde o soubory z FTP) ....

S pozdravem a pranim brzkeho vyreseni problemu
                    Voyce

PS: Jestli na to nepospichas, muzes si jeden vecer pripravit seznam URL doma
a pak v praci to dat GR. Ten uz to pak stahne. Muzes si i nastavit sthovani
jen v urcitem casovem intervalu (treba pres noc), aby nezaflakaval firemni
sit :-) - takhle bych to asi resil ja.