Download Robot

Wed Feb 21 20:55:07 CET 2001

Co tak pouzit VNC od AT&T. Je to free a cez sifrovany SSH kanal aj celkom
bezpecne. Na webe je dokonca navod ako to via SSH a forwarding portov
pouzit. Ma to zakladnu kompresiu (nic moc) ale nedosahuje to kvality napr.
MetaFrame od Citrixu (ten ale samozrejme bezi na NT terminal Server :)
Rozdiel je v tom, ze VNC prenasa graficku informaciu tzn. je to pomalsie,
ale pouzival som to aj na 33,6 linke a pri 640/480 na cielovej masine to aj
viac menej fungovalo. Hlacne sa to jednoducho instaluje a administruje. Na
naozajstnych OS (UNIX like) to robi presne to iste ako NT Terminal Server s
alebo bez Citrixu.

Ten Carbon Copy nepoznam, je to free? Kde to rastie?

rwi