Opera 5.0 a ISO-8859-2

Jan Havlicek havlicek at vse.cz
Thu Jan 4 17:25:28 CET 2001

Petr ZIMA wrote:

> Kde se da v Opere nastavit Accept-Charset? Ja jsem nasel jen preference
> jazykovych verzi.

opera.ini, HTTP Accept Charset=

Akorat ted presne nevim, jak to tam napsat...

Nicmene to problem fakt nerese, protoze CSacek na tuhle hlavicku zvysoka
kasle :(( a pouziva ho hodne serveru, vcetne takovych, ktere
administruju, protoze je to asi nejmene spatne reseni.

Honza

PS: Proxomitron se mi libi, ale nejak nemuzu najit ty filtry pro
prekodovani.

--