Opera 5.0 a ISO-8859-2

Jan Havlicek havlicek at vse.cz
Thu Jan 4 17:27:04 CET 2001

Dan Ohnesorg wrote:

> V zasade ano, pokud nemaji podporu pro prekodovavani, jako treba csacek,
> mod_czech nebo mod_charset.

*** Prave ze to plati hlavne pro servery, ktere maji csacek. Ten totiz
posilane kodovani urcuje celkem zajimave. nejde sice o vesteni z
kristalove koule, jak to delaji nektere jine, ale vpodstate to dela tak,
ze zjistuje accept language, platformu klienta a pripadne jeste domenu,
ze ktere klient ke strankam pristupuje a pokud je tam cs, Win a pripadne
cz tak suse posle ISO-8859-2 prestoze klient rika accept
charset=windows-1250

Ne ze bych mel neco proti ISO-8859-2 ale ten operu pri nedostupnosti
zdrojaku nenaucim. Bohuzel csacek se vykasle na explicitni pozadavek a
posle si to po svym. Pravda v NN si klidne muzu nastavit kodovani na ISO
a presto mi posila accept charset ISO-8859-1 coz taky neni dobre.

Honza

--