Služba Paegas Click

Daniel Novotny xnovotn3 at fi.muni.cz
Wed Jan 24 11:43:02 CET 2001

Jaroslav Čeček wrote:

> Dobrý den
>
> rád bych se zeptal, jestli máte někdo (a jaké) zkušenosti se službou Paegas
> Click (http://www.click.cz)
> Já osobně VELICE lituji toho, že jsem se dal zlákat a nevratně jsem si
> nastavil svoji e-mailovou adresu mobilu na xxx at click.cz z původní staré,
> dobré +420604xxxx at sms.paegas.cz
> Server Click má stále nějaké problémy a maily mi chodí na mobil (přijdou-li
> vůbec) se strašným zpožděním (filtry mám nastaveny dobře).
>
> Jaroslav Čeček
>
> P.S. Za případný OT se omlouvám - po upozornění zprávu smažu :-)

Mne normalne stara adresa cislo at sms.paegas.cz zmizela a operatorka
mi rekla, abych si nastavil Click. Protoze jsem o nem slysel
spoustu spatnych zprav, nechci ho.
Nevite nekdo o nejake dobre SMS gateway, ktera by mi posilani
mailu na mobil resila?

Uvazuju taky o prechodu z Twistu na smlouvu (pry narok na e-mailovou
adresu nejaky_alias at sms.paegas.cz),
nebo o zmene operatora.

                         Daniel Novotny