Voyce voyce at centrum.cz
Sat Jan 27 15:13:10 CET 2001

Dobry den,

> Mne normalne stara adresa cislo at sms.paegas.cz zmizela a operatorka
> mi rekla, abych si nastavil Click. Protoze jsem o nem slysel
> spoustu spatnych zprav, nechci ho.
> Nevite nekdo o nejake dobre SMS gateway, ktera by mi posilani
> mailu na mobil resila?
> Uvazuju taky o prechodu z Twistu na smlouvu (pry narok na e-mailovou
> adresu nejaky_alias at sms.paegas.cz),

To je sice pekne, ale zase je tu ten problem s SMS gateway. Pokud mi nekdo
bude posilat SMS pres gateway, bude zkouset +42060xxxxxxx at sms.paegas.cz a
nebude vymyslet, jaky asi muzu mit alias :-( (eventuelne, jestli nemam
Click)  To by se mohl taky milionkrat splest a byt nastvan :-))

> nebo o zmene operatora.

To bude asi nejlepsi. BTW - umi uz nekdo odblokovat Alcatel OT 302???? Pokud
ano, kontaktujte me prosim na mailu mimo konferu, diky.