Program P

Martin Koníèek martin.konicek at atlas.cz
Sat Jan 27 16:43:10 CET 2001

A co takhle system ;-) Pod linuxem je na to spousta veci a pod win se to da
taky nejak rozchodit. Ve win by melo stacit pouzit nejaky soft na stahovani,
nsdilet pod heslem disk do netu, pak se na ne pripojit a upravit soubor se
stahovanymi soubory. Pokud softu nastavite planovani treba od pulnoci, tak
to zacne stahovat vse z daneho souboru.

--

Martin Konicek

-->> www.volny.cz/martin.konicek <<--
-->> http://in.egarden.cz <<--
-->> www.proxomitron.zde.cz <<--
-->> http://archiv.3web.cz <<--

PGP Finger: EBDE 005F 0260 3C01 7DC4  083C C8A9 69C2 A79E B32B
Jakub Janele <janele at cmail.cz> píse v diskusním
pøíspìvku:200101241918.f0OJIco85616 at ns.felk.cvut.cz...