Fw: Prosba

Tue Jan 30 14:40:06 CET 2001

----- Original Message -----
From: Richard Willmann
To: net at cs.felk.cvut.cz
Sent: Tuesday, January 30, 2001 1:38 PM
Subject: Re: Prosba

ehm, via arp je to spravne riesenie. ale nemozete ocakavat, ze ked niekde na nejakom stroji zmenite zaznam v arp lookup tabluke, tak si klient nebude moct nastavit taku IP adresu aku chce ... bude, a je uplne jedno na akej platforme fungujete a kde ste ten zaznam zmenili. Dolezite je, ze stroj, kde to zmenite s nim nebude komunikovat ...

napriklad, ak mate pre LAN shaping na GW na zaklad IP adries, je velmi dolezite aby si ludia "nemenili" IP adresy ... riesenie je take, ze na GW sa nastavia pary MAC-IP do ARP tabulky a v pripade, ze si klient zmeni IP adresu tak s nim GW nebude komunikovat (neodroutuje ho dalej). TO ale samozrejme klientovi nezabrani komunikovat s niekym inym, kto si arp tabulku vytvara dynamicky... napriklad kolegov pocitac ...

Riesenie by bolo modifikovat VSETKY arp tabulky na VSETKYCH pocitacoch na segmente. To je ale ZBYTOCNE a HLUPE ...

rwi