Prosba

Stepan Cirkl cirkl at mssch.cz
Tue Jan 30 15:43:22 CET 2001

Tomu, aby si stanice nemohla zmenit IP pomoci servru nezamezite.
Muzete na strane klienta zakazat pristup do prislusneho Control Panelu,
a tak zamezit uzivately, aby ji mohl zmenit.

Na serveru muzete nejvejs zajistit odmitnuti se s takovym pocitacem
bavit. a to pomoci ARP. Postupovala jste spravne, ale jeste je potreba
vypnout dynamicky update arp tabulky. Jak se to ve Win dela nevim, ale
pokud natlucete celou arp tabulku staticky a pak zakazete jeji update,
server nebude schopen komunikovat s protejskem, jehoz IP -> MAC nezna...

BTW:
DHCP Vam doporucuji, usetrite si spoustu behani a v kombinaci se
staticku arp tbulku docilite toho, co asi chcete.