Internet via 220

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Jan 30 16:16:47 CET 2001

On Tue, 30 Jan 2001, Jaroslav Lukesh wrote:

> Ja bych pouzil altavistu, hotbot, mamma, northernlight
>
> Treba v altaviste s
> 	+X+10+power+data
> by to mohlo najit docela slusne linky

	Je asi na me, abych odpovedel - bohuzel si nepamatuji kde jsem
nize prezentovanou informaci ziskal - mam pouze takovy intenzivni
pocit, ze to bylo papirove, nikoli elektronicke medium. Nejsem
vsak s odstupem casu dodat prislusny pointer.

	CO se odkazu na Internetu tyce, snazil jsem se nejake
odkazy najit - prave abych nemusel odpovedt, ze zadny nemam. Stravil
jsem tim pekne tri hodiny a vysledek je NULA (osobne preferuji Google,
vyjimecne Altavistu, ale ta posledni dobou vraci strasny pocet
neexistujicich odkazu, ktere nikdy neodstranuje).

	Vami nabizena sekvence slov bohuzel vrati velke mnozstvi
stranek tykajicich se X10 signalizace - to vsak neni to, co hledame.
Ta funguje i v nasi republice, ale je pro nase ucely prilis pomala
a pokud vim, ma i maly dosah.

	Shrnuti tedy je, ze odkazem, bohuzel, slouzit nemohu.

				Dan