OSPF routing daemon - ktery ??

David Rohleder davro at ics.muni.cz
Wed Jun 6 10:41:03 CEST 2001

klicka at sit.plzen-city.cz (Klička Jan) writes:

> Dobry den,
>
> potreboval bych do Linuxoveho firewallu (postaveneho kolem LRP)
> injektovat routy na nektere zdroje, ktere jsou dostupne pres Intranet
> (jde v principu o to, ze nektere Internetove zdroje jsou pristupne jinou
> cestou nez defaultni). V Intranetu bezi OSPF - takze bych potreboval
> daemon, ktery rozumi OSPF a delat kontrolovanou redistribuci rout OSPF
> <-> jadro. V principu jsem uvazoval o nasledujicich kandidatech:
>
> - gated
> - zebra
> - bird

At zije flamewar :-)

BIRD urcite v teto fazi ne. Mam pocit, ze uz se o nej nikdo nestara.
Ja ho sice pouzivam, ale neumi treba vic OSPF area (puvodne umel pouze
backbone a ve zdrojacich to jeste neni opravene). Jinak by nebyl
spatny, kdyby na nem nekdo alespon trochu zapracoval.

Ja bych pouzil gated, ale nevim jak moc dobre se snasi s linuxem a
jestli se vubec vleze na LRP.

David Rohleder						davro at ics.muni.cz
Brno, Czech Republic