OSPF routing daemon - ktery ??

Klička Jan klicka at sit.plzen-city.cz
Wed Jun 6 11:45:05 CEST 2001

> At zije flamewar :-)

To jsem prave nechtel :-)

> Ja bych pouzil gated, ale nevim jak moc dobre se snasi s linuxem a
> jestli se vubec vleze na LRP.

Ohledne gated mam smisene pocity:
- bezi bezpochyby v nejvetsim poctu instalaci
- na Linuxech bezi, mame ho vyzkouseny na jadrech 2.0 i 2.2 (dvouportovy
router Ethernet - Ethernet), v LRP je primo v distribuci
- OSPF v nem je, ale nejsem ji jist, jak dobre je to napsane (viz napr.
snaha Alexeje Kuznetsova - ftp://ftp.inr.ac.ru/ip-routing)
- nenasel jsem v dokumentaci nic o tom, jak filtrovat routy
- skryte jsem doufal, ze nekdo zkousel Zebru, a doporuci mi ji :-)

				Honza Klicka