OSPF routing daemon - ktery ??

Martin Mares mj at ucw.cz
Sun Jun 10 23:43:30 CEST 2001

Hello, world!\n

> BIRD urcite v teto fazi ne. Mam pocit, ze uz se o nej nikdo nestara.
> Ja ho sice pouzivam, ale neumi treba vic OSPF area (puvodne umel pouze
> backbone a ve zdrojacich to jeste neni opravene). Jinak by nebyl
> spatny, kdyby na nem nekdo alespon trochu zapracoval.

V tom pripade pro vas mam dobrou zpravu: vyvoj BIRDa se po delsi
pauze zase trochu rozbiha, pred par dny jsme vydali verzi 1.0.5,
brzy snad bude i multi-area OSPF. (I kdyz, mimochodem, docela by mne
zajimalo vedet o nejake siti, ktera je tak velka, ze se na ni OSPF
areas nejak podstatne vyplaceji...)

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj at ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
Linux vs. Windows is a no-WIN situation.