Pripojeni k internetu

Pepa 'JoLa' Lacina jo.la at atlas.cz
Mon Jun 11 00:12:25 CEST 2001

Dobry den,
doufam ze muj dotaz nebude mimo tema teto konference.
V posledni dobe se mi velice casto stava, ze pri pokusu o pripojeni k internetu (dial-up) bud dojde ke spojeni (naskoci "dve male obrazovky"), ale spojeni je k nicemu. Proste nebezi. A nebo pocitac nezacne ani overovat pristupove jmeno a heslo. Takove spojeni "napul". Pouzvam ConMet na pocitani kolik jsem provolal penez a zjistil jsem, ze skoro 300 Kc mesicne jsou takovato spojeni k nicemu. Pouzivam Win98SE, modem je Microcom DeskPorte 56K/Voice a jsem napojen na dig. ustrednu. Muzete mi nekdo, prosim, poradit co s tim muzu delat? A stava se mi to u vice proskytovatelu (Volny, Quick i IOL, Contactel, Worldonline)

Dekuji
Pepa 'JoLa' Lacina
- Vsechno spatne, zpatky na stromy ! -
---------- SMS +420737921313 ---------