Je tu nejaky schopny Slovak? Slovenska zakony. Rychlost jizdy v CR tolerovana do 180km/h, v obci do 110km/h apod...

Petr vpel at seznam.cz
Tue Jun 19 15:11:58 CEST 2001

Ahoj.

Prosím nějakého slovenského souseda, který by mi mohl poslat slovenske
zákony, konkrétně mám za úkol nyní zjistit zákon ošetřující rychlost jízdy
na silnicích na Slovensku a dále zákon ošetřující přestupky, tedy sankce a
pokuty za porušení těchto předpisů (rychlou jízdu).

Na oplátku uvádím níže, jak je to u nás, poslední verze zákonů.

Tyto zákony v plném znění jsem umístil na www.sweb.cz/vpe/law, protože
ministerstvo zveřejňuje sbírku www.mvcr.cz/sbirka a nenamáhá se uvádět plná
znění.

Prosím o odpověď také na mou adresu (Cc:), pokud cokoliv k uvedenému můžete
říci.
Můžete také začít Flamewar o tom, jak že je to v ČR benevolentní, můžem
jezdit aniž na nás může Policista s pokutou klidně 180km/h :-)))

(toto není návod k přestupku!)

--
petr

Zákon o provozu na pozemních kom. 361/2000, ve znění 60/2001 - § 18 odst. 3)
a 4)
Zákon o přestupcích č. 200/1990, ve znění 132/2000 - § 22 odst. 1)