Velikost, Re: Megatext.cz

Petr Kubicek kubicek at aspi.cz
Tue Jun 19 17:55:11 CEST 2001

"Michal Illich" <illich at empyreum.cz> píše v diskusním příspěvku
news:3B2D1123.4B7859C6 at empyreum.cz...

> Nova databaze Empyreum Fulltextu je nyni online. Obsahuje 6 438 583
> stranek; je tedy zrejme podle dostupnych informaci nejvetsi v Ceske
> republice.
> (A v "blebleble-ratingu", ktery zde zavedl Petr Nachtmann, ma 35 bodu
> :) )
>
> Preji prijemny den,
>
> Michal Illich, Empyreum
> http://fulltext.empyreum.cz/
> http://archon.cz/

Dobry den,

koukal jsem na popis vyhledavace na hlavni strance.  Je to tedy
prevzaty/preprogramovany google na mensi objem dat, s rozsirenym
vyhledavacim jazykem a podporou ceskeho prostredi. Ulozeni dat
mate podobne po "barelech" jako google nebo ten spodek je jinej
a pouzivate jen definici PageRanku pro vasi databazi. Pak jsem
na vasich strankach taky nasel technologii NARMS, o ktere pisete,
ze je puvodni. Nejspis hodnoti vysledky v "meta-vyhledavaci".
Dival jsem se na vase stranky, ale popis technologie je klasicky
tabu. Mate ho nekde na webu nebo ac priznivci Open-dir tohle tajite.

Diky za vsechny netajne informace,

Petr Kubicek