Off topic (was Jake mate zkusenosti se ztisenim PC)

Gunther_Miroslav/4542A/ETE/CEZ at mail.cez.cz Gunther_Miroslav/4542A/ETE/CEZ at mail.cez.cz
Sat Mar 3 06:52:54 CET 2001

Pro uplne ticho je obcas nejlepsi PC vypnout. Zdar Golem.Dobry den,
>Prave jsem vyzkousel dat do ramecku na disk filc a hodne to pomohlo
>(i kdyz jsem to tam rval). Potiz je v tom, ze potrebuju ztisit mnohem
At to ctu normalne i pozpatku, tak zde nevidim zadnou souvislost
s temetickou naplni teto konference.
Pripadnou dalsi debatu na tema ticheho PC prosim presunte
do konference ibm-pc at list.zcu.cz ci jejiho bratricke v newsech
cz.comp.ibmpc. To je myslim vhodnejsi misto pro podobna temata.
Dekuji,
      Martin Bily, spravce konference net
Martin Bily, Dept. of Comp.Sci.         e-mail: bily at fel.cvut.cz
Czech Technical University              phone: +420-2-2435 7323
Karlovo nam. 13
Praha 2, Czech Republic