Reinstalace OE a konfery

Jakub Jedlinsk ihuj at raz-dva.cz
Mon Mar 12 21:14:10 CET 2001

Ve spojeni s instalaci OFF2000 a Outlooku (fuj) mi ted hlasi casto IE 5.5 ze
neni nastaven jako vychozi (a nepomuze jakakoli manipulace s nastevenim) a
VZDY Outlook Express (ktery se mi jevi o dost lepci nez OFF Outl). Je tu
problem: do konfery ted neodeslu odpoved primo uzivateli (neni nastaven jako
vychozi a konec) a kdybych reinstaloval, tak nejspis prijdu o nastaveni
konferenci v Newsech, ze? Nechce se mi zase stahovat celej balik zprav ze
vsech odebiranych konferenci, to je na pul noci... poradi nekdo co s tim-jak
zazalohovat nebo prevest do nove instalace nebo jak odstranit tu "neni
nastaven jako vychozi"? Pozn. odkliknout tlacitko umim, to nepomuze. Nejaka
reg vetev???
PET